Surprise!!!

31 juli 2019 - Gorinchem, Nederland

20190723_102136

Ons verhaal eindigde niet op zondag maar die eindigt morgen. En wel te verstaan tijdens de ochtendkrant van het A.D.

Afgelopen maandag zijn we benaderd of we het leuk vinden om nogmaals een interview te geven maar nu over onze belevenissen ( en dat waren er heel wat ) tijdens de cruise. Afzonderlijk van elkaar zeiden we natuurlijk ja. Wat dacht je dan. Hoe leuk is dat dan en hoe mooi en speciaal dat er aandacht aan wordt  gegeven.

De sfeer zat er gelijk vanaf het begin al goed in. Onze interviewer stelde ons op ons gemak en het gesprek verliep ongedwongen en gezellig.

Terwijl hij 1 vraag stelde kwamen er steeds meer anekdotes naar boven en we zagen hem steeds sneller schrijven. We schoten in de lach bij sommige dingen terwijl we er over vertelden en dat was aanstekelijk. De opmerking: "je kunt wel zien dat ze het niet naar hun zin gehad hebben" bezorgde weer een nieuwe woordenwaterval. De interviewer is maar gestopt met schrijven want er kwam rook uit zijn pen zoveel informatie kreeg hij te verwerken. Onze herinneringen volgden elkaar op en we zeiden eigenlijk tegen elkaar dat we echt een prachtige week gehad hebben. Dat het eigenlijk niet te beschrijven valt of hoe het voelt. Dat we allemaal dankbaar zijn voor de mooie herinneringen. Dat we elkaar beter hebben leren kennen. Dat we zoveel lol hebben gehad maar ook zeker de serieuzere momenten waren waardevol. Het gevoel om weer even gewoon man en vrouw te zijn voor Anke en Kees en dat is goed gelukt.

Op de vraag van de interviewer of er in de toekomst nog een reis inzit werd lachend gereageerd door Anke....dan zal ik hard moeten gaan sparen....

Kees zag dat gelijk wel zitten want die zei al... als het kon ging ik morgen weer. Zo goed is het bevallen en dat konden Anke en ik alleen maar beamen...

Wordt vervolgd?......

1. Netty Kros:
    31 juli 2019
    Wat een prachtige ervaring! Heel erg bedankt dat ik zo vanaf de zijlijn een beetje heb kunnen meegenieten.
    Ik weet nu al dat jullie morgen verbaasd zullen zijn bij het zien van het AD. Maar hopelijk ook aangenaam verrast! Heel veel leesplezier! 😁
  2. Anke de Klein:
    1 augustus 2019
    Het is idd weer een prachtig interview geworden, met heel veel dank aan Jens